Fjärde advent!

Tanken slog mig just att det är redan den fjärde advent! Nu är snart julen över också. Känns skönt att alla julklapparna är färdiga och inslagna! Idag skall vi tydligen klä granen hemma vid mamma och pappa, skall passa på att va med egons gamla stjärna. Eftersom jag inte har nåt som han kan stå i uppe på toppen så tår jag köra med silvertejp! Det gör mig ingenting. Jag är bara nöjd över att jag har en gran, riktig eller inte det gör ingenting för mig! 
I morgon väntas det dessutom
Jobb för min del, börjar 06:45, hur fan skall jag orka uppb det blir att lägga sig as tidigt! Sen är det julafton liksom! Jag tycker att det har gått så fort hela december! Ingen snö har man heller så julstämningen är väl inte riktigt på topp. Vi får helt enkelt vara glada för dom två dagarna vi fick med snön! 

Har en känsla av att tiden kommer gå skitsakta på jobbet under julafton! 
Skall ladda upp kameran inför julen med så man kan få några fina bilder! :)

Sitter uppe med Marion på Hwitstjärna, men skall snart åka och bekosta mig med en värmefilt för det är jag värd! 

Ha en bra fjärde advent!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0