Helt trött i pälsen

Tränings dags för min del! Åkte ut på brandkåren, hade verkligen ingen lust eller ork så det kändes så ovärt att åka ut dit. Känner mig nöjd över att drog några hundringar på löpbandet! Men när man knappt har någon ork så känns det så meningslöst!  Funderar på om jag skal cykla till solberga i kväll och dra några längder, får passa på medan det är gratis för mig ;) 
Samtidigt känner jag mig helt slut i kroppen, blev ingen medicin idag heller så vill bara spela tv-spel och mysa idag känner jag!  Helt klart så tror jag att jag kör på det. Jag skall ju träna i morgon med cykeln och Sen ta körskolan, nu börjar livet med cykeln! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0