Jag lever jag också!

Hej, nu va det bra många dagar sen sist jag klottrade upp lite tankar och funderingar här!
Finns egentligen inte så jäkla mycket att informera världen om.
Det rullar in ganska mycket jobb nu så jag har inte riktigt haft tid eller ord med träningen vilket jag blir besviken över mig själv om. Men och andra sidan så är det ingen annan än mig själv jag kan skylla på! Det handlar väl bara om att bita i det sura äpplet.
 
Första dagen som jag var på solbergabadet på riktigt länge. Känner verkligen i kroppen att ni är det dags! Det var jätte segt och sen tror jag att jag var där på fel tidpunkt i alla fall. Massa miffon som försöker plaska så jäkla mycket, då blir det inte kul, inte för en små irriterad Hanna! :D
 
 
Skall dessutom lägga av med mat igen som man verkligen fick njuta av under en vecka. Nu är det tillbaka till vatten och pulver!
 
 
Nu ska jag fortsätta röjja här hemma. Jag lever, och jag mår bra!
 
Ha en kanoners Tisdag för det ska jag ha!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll inte på med pulver för länge bara, då kommer du pluffsa upp allt igen när du slutar! Lycka till!!!!! :)

Svar: Tack för din omtanke, men jag vet vad jag gör ;)
HannaLindgren

2013-12-10 @ 17:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0