Nyårsafton

Godmorgon alla tomtar!  Sitter här på jobbet och har precis haft frukost. Alla andra sitter ute i köket och jag passar på att se på Emil i Lönneberga! 

Det där med nyår kan vi ju ta och prata om. Jag förstår att folk tycker att det är roligt med raketer men när dom skickar raketer mot människor! Igår kom det ner två stora raketer i åhlensgaraget och smällde bara någon meter ifrån våra bilar och oss som stod där nere, första gången fick vi inte tag på dom, men andra gången så var det jävlar i mig full gas och efter dom! Vi fick tag på en på solbergaskolan. Vilket skämt! Han var bland den mest brända människan jag träffat! " vill du ha problem visst, vi kan gå bort där det inte finns någon kamera" det pinsammaste är ju att man vet vem grabben är och hur bra föräldrar han har, ändå så blir jag så jävla irriterad när dom står och ljuger en rätt upp i ansiktet. Och då hade en tjej åkt till akuten angående hennes trumhinna på grund av raketen!

Nu blir det lite mer Emil i Lönneberga och sen rast! :) vill bara att den här dagen  ska gå fort ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0