Redan halvvägs till julafton!

Hade så otroligt svårt att somna i natt. Ingen aning om varför, kanske bara var för mycket tankar helt enkelt? När man väl somnade så var det de rena underbara paradiset! Schemat idag består av att åka och träna. Idag blir det brandkåren. Skall se om jag kan få med mig Marion, hoppas :)
Annars idag så blir det väl att städa upp lite kanske, samla ihop all tvätt och sen boka en tvättid... Tråkigt men otroligt skönt efter när allt är klart och all tvätt ligger ihoptvikta i garderooberna!
 
Kollade precis vilket datum det var, det är ju helt sjukt att det är 12 dagar kvar till julafton´! Dagarna går så otroligt fort nu.
 
Snart dags att skriva önskelista till mamma och pappa! :)
 
Vad tycker ni om årets julkalender då?
 
Några kommentarer om detta... kör hårt alla läsare!
 
Ha en super bra dag för det tänkte jag ha! :)
 
En direktbild bjuder jag på md så här intill jul och allt! ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0