Sovmorgon!?

Idag vill jag bara gå och gräva ner mig! Vaknade till först vid 10 och sen svartnade det totalt!  Vaknade av att Marion skickade sms vid 15:00. Direkt upp och lägga sig på soffan. Snacka lite skit med Marion och verkligen konstatera att jag sovit bort hela jävla dagen! Dåligt av mig!
Iväg och träna med mamma vid 17, hade verkligen ingen ork, och de är de sista jag har i kroppen såhär efter passet med!
Känns som om jag bara vill ta en dusch och sen fortsätta sova. Men i kväll är det paradise hotel som gäller och sen är det fan sängen! Skall bli så skönt! I morgon blir det träning och bara köra på!
Ni hör säkert mer av mig i lite senare! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0