Vad skall man göra!?

Så nu håller jag på att städa ut julen, eller i alla fall granen. Nu åker den ner i förådet och får ligga där nere och skämmas till nästa jul!
 
Det hade ju vart mysigt om man kunde tänka sig att man fick lite snö på köpet. Idag är en sån här jobbig dag. En dag som man inte vet vad man skall göra. Jag vet att jag behöver städa men det har jag fan ingen lust med. Jag känner att jag vill göra om hela lägenheten, nya möbler eller ny moblering. Jag vill pyssla men med vad det är en annan fråga!
 
Funderar på om man skulle ta och sätta på vikterna på fotlederna och sen ta stavarna för att börja med att komma igång inför 2014?
 
Jag kommer ihåg att jag testade sånna här en gång när jag jobbade på Sjukhemmet. Det är ju skitkul när man gör eller testar nåt nytt!
Samtidigt så är jag så sugen på att dra och simma så man får testa den nya baddräkten men ändå så vill jag dra bort till Korpen och se vad dom har för gym att erbjuda. Tror jag skall dra med mig Marion någon dag och kolla vad Korpen har att erbjuda, men undertiden så blir det nu vikter på benen som gäller!
 
Hittade en gammal header. Det här är min första header, haha gu så roligt att allt blir sparat även fasr jag ser ut som en mördare på den första bilden! :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0