Datorproblem?

Hejsan sitter här framför den stationära datorn och blir bara mer och mer irriterad. Allting ska bara funka när jag skall sitta vid den. Igår blev det omformatering och nu skall alla grafikkort och ljudkort instaleras.. nog för att man alltid annars innan har haft problem med att man inte har drivers till ljudkortet.. jag blir knäpp! Lika så när det inte går att avinstalera någonting då blir man inte annat än irriterad. Idag är det så extremt tråkigt väder, regn och rusk. Verkligen ett filmväder idag men hu man blir ju så rastlös av att sitta framför tv:n hela tiden. Funderar på om man skall dra bort till Solbergabadet och simma lite så man känner att man har gjort någonting vettigt idag? Och sen nu från ingenstans så börjar ljudkortet fungera, det gör en bara så överlycklig! Nu skall man bara göra så att datorn är är på svenska annars kommer jag i alla fall inte fatta någonting om vad jag trycker på eller gör :P Nu är det enda som fattas lite små program, känner mig rätt nöjd ändå faktikt, det är ju inte sämre än hur datorn var innan precis!
Klämt på mig ett par gamla jeans så det ser ut som om valken bara väller över allt, lite små sharmigt :P
Nu sitter jag bara och väntar på att klockan skall springa iväg så jag kan dra och träna. Lite sugit när man sitter och väntar på att få träna, man hinner ju liksom vela tusen gånger :P
 
Nu skall jag fixa lite hemma sen iväg, vi hörs senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0