Det var bra jävliga stunder.

Hej!
Idag har det vart en bra jävlig dag!
Kan ju börja med att jag bara har sovit 5 timmar. Sen var det bara upp och åka till apoteket, men sen fanns inte allt som man behövde så då blir man ju tvungen att vänta på att nästa apotek ska öppna, jo visst, 11:00. Boring shit!
Sen upp till min lilla Marion och idag var det inte alls en bra dag. Mer behövs inte gå in på.
 
Nog med att man redan är helt död så skulle jag aldrig kunna förlåta mig om jag inte tränade idag. Så när jag kom hem så blev det Zumba, fan så svettigt! :P
Ett bad på det och sen iväg till mamma och pappa och sedan affären. Har suttit och gjort fruktsallad till Johan Falk filmen som börjar om 4 minuter.
 
Jag vet ett skit tråkigt inlägg men jag hade lovat mig själv att jag inte skulle blogga idag..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0