En dag med F&F

Hej på er, sitter nu här hemma igen och tänkte dra  igång en till film men kom på att jag inte skrivit någonting idag.
 
Idag kom farmor hem till mig och lämnade saker. sen cyklade jag hem till mamma och lånade hennes bil för att dra och fixa lite ärenden, fick bland annat kolla mina polispapper vilket såg grönt ut. Två fortkörningar men det var ju ett tag sen. Sen vidare till Sjukhemmet för att sätta upp mig på timmar så nu hoppas jag verkligen att jag kan få lite mer timmar, sen skall jag ännu komma ihåg att prata med chefen på bygget om högre lön, tror hon kommer kicka mig :P
Sen vidare ut till farmor och farfar. Det var riktigt skönt där ute idag! Vi bara satt och bara va. Jag och farfar löste sudoko.. skitsvårt  men tillslut så gick det! Medan farmor tog imot mina beställningar på ny halsduk och pannband! kommer bli så fint så! Sen börjar såklart farfar bli rastlös så han skulle äta korv och grejer men tillslut så blev det pannkakor för hela slanten. Det är väl de som hänt min dag. I morgon blir det städning på körskolan och sen lite träning på det. Nu är det tillbaka till filmen så hör ni mer av mig i morgon!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0