Ett skratt förlänger livet.

Hej på er.
Tänkte att vi skulle ta en sammanfattning om vad som hänt idag egentligen. Det där under förmiddagen vet ni ju redan. Den här dagen var nog en av dom bästa! Jag har skrattat nästan konstant idag med Marion! Vi körde massa tester på Facebook och det blev bara en massa sjuka svar så vi kunde inte hålla oss för garv.
Pricken över allt var väl när man tog sig tid till att gå ut i skogen och björna och det inte finns något papper på toan! Då får man ringa Marion och hon skrattar hela hela vägen ner till toaletterna och ger mig en meter papper, tack för vadå liksom :P?  Det sista hon säger är bara "- Stäng dörren, tänk på att vi har gäster kvar."
Sen när städningen var klar så hade vi vattenkrig, eller jag blev nerspolad både fram och bak på byxorna. Blöt tjej sket totalt i gymmet idag. Så istället åkte man hem och duschade och sen var det bara hem till mamma och pappa. Eftersom jag hade fixat 10 liter frityrolja så ville jag bara hem och sila igenom det. Konstigt nog för jag vet ju att Dagge inte kommer komma ut på vägarna innan 2014 kanske mars så det va väldigt konstigt av mig må jag säga såhär i efterhand! Pappa bjöd på god mat och sen skulle jag åka vidare till farmors jobb och få en present av henne. Måste erkänna att jag var förvånad faktiskt för jag trodde det skulle vara en halsduk. Fick träffa Mikaela också. Stackarn såg livrädd ut för det enda farmor sa "- Jag behöver din hjälp här." Farmor jobbar på psyk och det var vid öppningen så hon trodde väl att det va något psykfall som va aggresiv som kom eller nåt men så var det bara lilla jag! :)
 
Tillbaka till mamma och pappa sen, kollade igenom hela blocket kändes det som men inte riktigt. Hittade en merca-limmo, skit frän och väldigt billig för att den modellen och årtalet.
Jag och pappa blev så rastlösa så vi stod bara och glodde i garaget. Sen tog pappa intiativet till att vi skulle dra en raggarrunda. Vi kom till Åhlensgaraget för där stod alla polarna. Efter ett tag så var det hemfärd för min söta lilla pappa och jag åkte tillbaka. Idag var det riktigt tråkigt ute måste jag säga, Eller riktigt var väl att ta i men man märker att det är höst och kallt. Gu vad jag saknar sommartiderna. När man kan sitta nere vid hamnen i bara kortbyxor och linne och man inte fryser sent på kvällarna. Riktigt underbart att få se alla så solbrända och fina :)
Nu skall vi ju blicka fram till första advent! Jag älskar snön och jul myset. Det sjuka är att jag ännu sitter och lyssnar på mina jullåtar. Jag tror att det är dags för mig att skaffa mig ett klokt liv snart!
 
Idag är det en sån här dag som man faktiskt bara tycker att det är skönt att man inte är tillsammans med någon för idag orkar jag inte tänka på någon, inte ens mig själv. Jag tror jag varit den mest osociala personen i hela världen på telefonen idag.
 
Nu är det en avrundning som gäller. Jag skall ta en shake och sen gå och lägga mig för att hoppas att kunna somna nu när jag känner mig lite trött och hålla tummarna för att man kanske kan få mer än 6 timmar sömn
Jag bockar och bugar för idag för nu skall jag på dejt med min kudde! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill dela kudde med dig Hanna! <3

Svar: Haha det är bara att komma hit det, antar att du som skriver vet vart jag kommer placera min kudde i natt! ;)
HannaLindgren

2013-11-17 @ 02:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0