Jag bockar av steg för steg!

Nu har jag bockat av körskolan så nu blev det Hwitstjärna! Dagens lunch Tacos! 
  
Snacka om att man blir helt skadad, leka psykolog och försöka klämma ur nig den sista empatin som ens existerar i min kropp, en vacker dag så kommer det inte fungera längre! 
 
Vet ni, när jag kom upp här på jobbet så ser jag en Swift! Dock 4-dörrars men rätt fränt ändå måste jag säga! :)

Sen kommer han som äger den andra swiften ut och är påväg in i min, han blev helt förvirrad, haha lite kul var det :)

Men vad säger ni.. vad händer annars en dag som denna? Jag har lite torka på vad man egentligen skall hitta på typ som under kvällstid och så. Kom med förslag :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0