Min bästa vän!

Jag har jätte många vänner som säkert kommer reagera på det här inlägget men jag anser att jag bara har en vän som verkligen alltid hållt sitt ord och som aldrig gått bakom min rygg.
 
Den här vännen har jag haft sen jag var liten, vi lekte i sandlådan och busade ihop. Vi delade till och med vagn. Det är 7 månader och 13 dagar mellan oss. När vi båda kom upp i tonåren så förlorade vi kontakten i några år men det var som om vi liksom visste vart vi fanns utan att ens behöva höra av oss till varandra.
 Efter några år så hamnade vi i samma klass och självklart så började vi att ta upp kontakten igen. Vi umgicks mer och mer och det fanns liksom ingenting som kunde skilja på oss. Vi va som syskon med olika föräldrar. Alla minnen som man hade från barndomen började blomma upp igen och vi hade tusentals saker gemensamt.
Idag är vi fortfarande lika bra vänner om inte ännu bättre, vi berättar allt för varandra och vi båda vet att det stannar mellan oss! Är det någon som torkar mina tårar så är det hon och är det är alltid henne som jag delar min glädje med. Att vara så pass lik en människa är faktiskrt rätt kusligt. Vi är två helt olika individer men så jäkla lika med humör och humor och känslor.
Alla galna saker man gjort med den här tjejen är ingenting som jag kan få uppleva med någon annan och jag vet att jag har den största lyckan som har hittat henne igen. Min tjej, min solstråle. När jag kämpar står hon alltid vid sidan av mig och hejjar fram mig till mål. Vi kan sitta i timmar och bara skratta åt varandra, vi behöver aldrig umgås när vi väl träffas utan vi kan sitta tysta i varsitt hörn av soffan eller till och med i varsitt rum utan att det går någon nöd på oss. Hon ställer alltid upp när det behövs och sprider sin glädje och sina dåliga skämt när man behöver dom. Det finns miljoner saker som jag skulle kunna skriva om den här tjejen men jag tror att det viktigaste faktiskt redan står med och det är att hon är den bästa vännen jag kan önska mig!
Vi får ju inte glömma alla galna dagar och kvällar som vi ger oss ut på vägarna och bara härjar, kvällarna i baren, hur mycket man än vill försöka glömma vissa moments så är det oförglömliga minnen! Älskar dig min tjej!
Nu tycker jag att det känns som om det är dags att presentera den här underbara tjejen för er alla läsare...
 
Marion Hallberg, min finaste ögonsten!
 
 
 
 
 
Nu hoppas jag bara att jag inte blir dödad av henne för att jag valde den här bilden men verkligen älskar den!
 
Och till er alla andra vänner.. häng inte läpp för det är ingen som har sagt att ni är dåliga vänner!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0