Min farbror sprider glädje! <3

Kommer hem efter ett pass på friskis och ser att jag har ett missat samtal från min "yngsta" farbror. Jag som inte pratar med han så överdrivet mycket börjar ju fundera om det är någonting som har hänt eller vad så jag drar iväg ett sms bara för att kolla, eftersom jag samtidigt blir så nyfiken på att höra vad det var han ville.
 
Det går några minuter sen ringer han upp mig och förklarar att han inte har facebook men att frugan har berättat att jag tränat så mycket så jag gått ner 17,3kg. När han bara sa kilona så fick jag världens bredaste leende. Det är så otroligt skönt när man ser hur andra också märker att det är nedgång i vikten.
 
"- Jag ville bara ringa och säga att jag tycker att du är duktig och grattis."
Älskvärda ord som jag kommer leva länge på kan jag säga!
 
Men eftersom du dessutom är min fadder så måste jag ge dig ett tip, det är nog dags att skaffa Facebook! ;)
 
 
En av världens bästa farbror, vän och skojjare!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0