Monster gaddar.

Godmorgon säger jag som sitter i morgonrocken och väntar på att Marion skall bli klar vid tandläkaren.
Att klä på sig är ju ett alternativ, men åh vad tråkigt. Och nu kom jag och tänka på att jag har körskolan med, jag som tänkte köra ett långt pass på gymmet. Det verkar som om det blir körskolan i morgon då. Så här kan vi inte ha det.
Frustrerad nu!
Jag skickade ett as viktigt mail till en person om att kunna få någon slags hjälp att sluta ligga sömnlös men att dom inte svarar på två dagar det gör mig väldigt frustrerad. Nog för att sömnen är viktig så sa jag dessutom att det känns akut och att den skulle ringa mig men icke. Vilket förtroende man får va?
 
 
 
Eftersom tandläkaren nu är klar med Marion och dessutom lämnat några gluggar och filat till mördartänderna, så kan det vara dags att bli klar här!
 
 
Nog om detta nu, vi hörs senare! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0