Nu är det sängen som gäller och inget annat!

Hej hopp, sen kväll för Hannas del igen. Började blogga i telefonen men blev tvungen att gå ut i vardagsrummet för att bränna en ny skiva! Jag är så trött så jag helt seriöst tror att jag kommer dö 60 år tidigare än vad som egentligen är planerat!
 
I morgon funderade jag på om man skulle ta och få lägenheten i lite ordning! Så här kan vi inte ha det fram till jul! Så imorgon det som står på shemat är att tvätta! Först alla kläderna sen måste jag verkligen tvätta mina arbetskläder, såå inte okej att ens tänka tanken att arbeta med dom en enda dag till! :P Sen kommer vi till det dagliga bekymmret.. vilken träning står på planeringen?! Tror nästan att det blir gym, så kan jag åka och hälsa på farmor och farfar med kanske, vi får se helt enkelt!
 
En minut kvar nu, och jag bara längtar tills jag får lägga mig i den där sängen och somna in! Tur att Tom håller mig vaken så här på kvällskvisten!
Nu orkar jag inte mer.. nu är det sängen för min del sen får jag inte glömma att ställa klockan som jag brukar ha en tendens till att göra!
Sov gott för det ska jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0