Seg och irriterad på mig själv!

Godmorgon världen! Man känner sig riktigt seg i kroppen nu när man har jobbat varje dag, och idag är det 4 dagar kvar till två dagar ledighet! Tänkte att jag skulle köra zumba idag innan jag började jobba men jag vet inte vad det är med mig. Världens latmask!! Jag SKA cykla till jobbet iställetb usch det lär vara svinkallt men det är inte så långt så :)  hoppas att arbetsdagen inte består av några motgångar bara! :) 

Nog om detta, i morgon är
Det redan onsdag! Dagarna går fort!!  Börjar få ångest över att jag slappat så mycket om dagarna, samtidigt man känner att man kommit in i träningen så känner man likadant om jobbet så jag har massa tg i december, längtar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0