Sen säng för min del!

Hej! Nu ligger jag här i sängen och har tänt upp ned lite värmeljus för att det ska bli varmare och mysigare! Ligger och funderar vad jag skall träna för något i morgon? Rätt sugen på gym men tror kag ska köra en dubbel! Först ett pass med zumba när jag vaknar och sen när solbergabadet öppnar så drar jag dit och simmar en timme eller nåt! Ikväll har jag maskat, jag åt lite makaroner men fyfan vad gott det var! Men lite ångest efter men i morgon är det på de igen bara. Behöver åka och handla men ingen större lust!! Ingen soppa i tanken så jag får nog ta min snygga cykel och dra mig till maxi men känner jag mig själv så kommer det bli Willys! :) fast nää maxi har bättre urval på frukt! Maxi får det bli , åh herregud vilket nattbekymmer jag fick! :P funderar på att åka ut till farmor och farfar i morgon så det blir cykel hem till mamma och pappa med ;) 

I kväll har det bara vart massa kul med vännerna ute, och Jimmie du gjorde min kväll så in i helvete!! Ligger och garvar än!  Tack alla andra för en bra kväll men nu skall jag gosa in mig i kudden några timmar! :)  godnatt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0