Show me heaven.

Ny dag nya möjligheter säger man.
Ikväll känns det bara som om jag har gjort bort mig. Jag vet att jag inte skulle visa mig svag men jag har förändrats, jag är en helt annan människa i mot när du träffade mig första gången.
Tankarna går i miljoner och jag har ingen annan än mig själv att skylla på. Att bara höra din röst gjorde mig glad, när du får mig att skratta och när vi bara pratar på om allting, det känns nästan som förut.
Tills det är dags att säga hejdå.. Jag är mitt vanliga jag... jag kommer alltid hålla dig nära mig oavsätt om du vill det eller inte.

När man vetat att man vart tillsammans i hundratals dagar och sen en dag var det fördigt, du va inte min längre så känns det konstigt nog som ett slag under bältet när man bara får ett "hejhej" när man skall lägga på, det är inte orden som du brukade viska i mitt öra om kvällarna..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0