Skäggiga damen med M i pannan!

Hej, ser och vet att det var ett tag sen jag skrev sist. Sist jag höll på med ett as bra och jätte långt så blev det bluescreen hela jävla tiden på datorn så jag blev helt galen! Nu hoppas jag att det skall fungera som vanligt. Men när jag minst anar det så kommer väl skiten upp?
 
Igår var jag super duktig måste jag säga. Jag är ju verkligen den där lata människan som helt vill ha allt serverat när jag ligger på soffan. Efter jag och mamma hade vart och tränat på friskis så cyklade jag hem och hämtade kortet till pappas jobb så åkte jag dit och gymmade i en timme typ. Det som störde mig mest var att när jag kom hem så var jag helt slut, vilket var en del i min plan men sen när jag skulle gå och lägga mig så gick det bara inte. Nacken och ögonen samt huvudet vägrade att slappna av. Och om man tränar två timmar en kväll som man inte brukar göra annars och inte blir trött på kvällen eller natten hur många timmar ska man då träna för att man skall orka med livet?
Inte nog med det så hade jag faktiskt ställt in mig på att jag skulle köra spinning men det är ju klart att man inte orkar med sånt när man inte fått sova klokt! Så idag blev det faktiskt ingen träning alls, men ibland så behöver man faktiskt vilodagar.
Övrigt idag så har jag vart med Marion och garvat satan åt bruden i kassan på Willys som hade skägg och ihopväxta ögonbryn! Shit jag tror jag skulle dö! Samt dom där mesarna som stannar in när det är ett litet gupp i backen, vafan det är bara att gasa!
 
 
Nej nog om detta, hoppas på att få känna den där tröttheten så man kan få sova några timmar i natt. i morgon eller ja idag är det ju fredag så det bort till världens bästa körskola också och städa så det blir snyggt och fint till på måndag!
 
Så ni som inte har körkort.... kom dit för bättre personal finns det fan inte! Kärlek till er!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0