Söndag och fars dag :)

Hej på er! Nu sitter jag hemma vid mamma och pappa och har övertagit både soffa,ipad och tv, men jag känner absolut ingen ångest över det! :) Har som säkert ingen missat haft mätning och vägning idag, jag är inte ett dugg besviken förutom mina lår som blivit större men jag tror helt på att det handlar om mig och min cykel! :) Nu är nya mål satta så om två veckor så får vi se hur det är igen :) I kväll känns det som en lugn kväll. Tänkte dra förbi maxi och handla på mig lite frukt och sånt så jag klarar av min vecka :) måste även komma ihåg att köpa en äggklocka för nu börjat jag bli så trött på mina ägg när dom blir bruna och gröna! Så vad händer mer i kväll nu då. Kan satsa en miljon på att pappa när som kommer köra bort mig från där jag sitter i soffan för att han har problem med benet och jag satt så extremt skönt! Fars dag idag med! Pappa stod och kollade ut mig och bara väntade på att få ett grattis och när han minst anade det så fick han fram ett litet paket också :) En påse polly och en trisslott men tyvärr ingen vinst, det som gick så himla bra i början, två stycken på en miljon, det hade verkligen vart nåt om man skulle vinna det ;)

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0