Träna så man kan dö lycklig! ;)

Hej och hallå! En regnig lördag är ingenting vi är speciellt glada för. Kanske en ännu bättre anledning till att träna! ;) 
Kom hem så sjukt sent igår! Va hemma hos Johan och kollade på 112Aina..
Överträtta Hanna dig ju såklart av garv medan Johan låg och snarkade så sött! Tillslut så överröstade han tv:n. Med tanke på att jag kände mig pigg så bar det inte alls någon ide att försöka sova, utan bara åka hem :). När mab väl vaknade till liv idag så åkte jag upp till min tills Marion och käkade lite och höll henne sällskap och blev såklart satt i arbete. Nu är jag precis hemkommen från gymmet på brandkåren! Det va lite jobbigt idag. Det som är så konstigt är att det va inte jobbigt att ta sig dit utan när jag väl var där... Konstigt! I morgon är det vägning och mätning! Fyfan vad jag är sugen på kakor och glass med chokladsås och massa onyttigheter!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0