Vad skall man göra då!?

Jaha vad hittar man på en dag som denna?
Började med en lååång sovmorgon och sen kom Marion hit och körde Zumba med mig. Nu när det är klart vad skall man då hitta på. Verkar som om jag kommer bli låst hemma hela dagen och kvällen.. suck varför liksom. Jag är kluvad det är nog det enda jag kan komma på i detta varför! :P
Så otroligt sugen på att möblera om i vardagsrummet men det finns ingenting som jag kan flytta! :P Skrivbordet kommer i så fall få byta plats med bokhyllan men den är så tung och då kommer jag bara ripa sönder hela golvet så det känns inte som en höjdare.
 
Ge mig själv lite kvalite kanske.. ett bad och bara pyssla om mig själv och kanske damsuga lite här hemma? Tråkigt men sånt som behövs.
 
Nää nu blir det ett bad sen soffläge för hela slanten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0