Torsdag, och redan oktober!

Hej, kom och tänka på att det är redan oktober! Det är sjukt vad månaderna går fort!
Det har nog hänt mycket sen sist. Jag har blivit anställd i resursen så måndag, tisdag och onsdag bestod av tre dagars intro på Pjäsen. Lite andra rutiner och så än vad jag är vad med men det här kommer passa mig bättre, med tanke på att då får man i alla fall jobba!
Nu sitter man med väntan på att det ska bli den 7 oktober så man kan få ett humm om hur systemet fungerar och börja lägga sig tillänglig! Hard wooork wooork! :)
Mina hedliga änglar som jag alltid brukar hänga med när jag inte har något jobb är på Mallorca tror jag det var så jag sitter hemma nu och väntar på att det skall komma ett fint kort i från mallis! :)
Inte nog med det så åker mamma och pappa till fastlandet i morgon så jag blir heeelt alone nu från familjen. Ett bra läge till att passa på att kanske använda mammas tvättmaskin!

Tanken innan man hamnade här var ju faktiskt att dra fram dammsugaren och försöka underhålla lägenheten lite snygg. Även om det kanske inte behövs så känns det bara så bra när man är klar med det.
Så bort med alla råttor och sen fram med golvmoppen!
 
Annars det är ffågan vad.. känner mig rostig, tänkte börja med att ta upp bloggen igen men känns som om fantasin är borta. Skall bara hitta ett bra ämne så kommer bokstäverna flöda fram raderna. Men det känns ändå som om jag har allt under kontroll.. har gjort upp ett par rader nu om hur det skall se ut. Men nu är det väl dags att dra fram dammsugaren!
 
Ha det bra hela högen för det tänker jag ha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0