egen medicin tillbaka.

vad skall man säga en dag som denna? känner att jag bara försöker svälja min stolthet och trycka tillbaka tårarna men jag vet inte hur länge jag kommer orka det heller.  Motivationen är just nu i botten jag har gjort bort mig hela veckan och på tisdag är det vägning. Visst jag vet att jag inte behöver göra det men ändå så känns det som om det skulle vara ganska spännande. 
Känns som idag får jag verkligen smaka på min egna medicin med att bli undanputtad och ignorerad. Vad skall man göra åt det de är frågan. Tänk att få ta den lägsta dusch men så skall man åka och träna och sen blir det en dusch till. Det känns som en deal för mig just nu! 
 
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0