Jag kan fan jag med!

Nej men om man skulle ta en vecka och bara rocka loss? Bara be alla dra åt helvete som är i min närvaro.

Ibland brinner det även för mig. Att alla andra skall få gå runt och sura eller bara dela negativ energi medan en annan får höra vad man heter om man själv skulle vara sur eller irriterad en dag.
Nog om detta, det brinner!
 
Jag har verkligen insett ikväll om vart man står här i världen. Jag kan ju meddela hela världen att den snälla och trevliga Hanna inte alls kommer finnas kvar så länge till. Nu är jag så sjukt irriterad så kommer jag knappast hålla käften längre.
Asså en sak som jag verkligen inte förstår är när folk som dessutom är äldre än mig beter sig som 14 år. Man blir så sjukt irriterad, Men när vissa inte är med i dennes närvaro så kan personen vara hur lugn som helt och verkligen bete sig som en klok människa. Om dom nu tror att Hanna kommer ha respekt för dom så kan ni bara fetglömma. Seriöst, kan ni inte vara er själva när det är en person i närheten som ni tycker om så är det fan dags att komma tillbaka ner till  verkligheten.
 
Det känns som om det behöver hända någonting snart för att jag inte skall behöva få ett stort jävla utbrott. Det brinner i kroppen, känslorna vill bara skrika ut, låta basen göra sitt!
I morgon väntas det jobb sen skall jag hem till pappa och hämta Dagge. Skall bli skönt att få ut älsklingen på vägen igen och slippa använda startkablar hela tiden när man stänger av motorn.
Nu blir det en lugn kväll med Rasmus, Marion, palmer och eventuellt Stefan.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0