Köttsår & amputerade ben

Godmorgon världen! Det känns så jävla tråkigt att det är söndag idag. Det är en typiskt städar dag och planerardag inför veckan som kommer! Jag ska alldeles strax åka bort till körskolan och städa av den. Sen vidare hem och ta disken och städa upp här hemma! Nu ska det se ut som ett hushåll och inte en ungdomsgård. Jag börjar bli lite orolig gällande min handled för att den har börjat göra ont igen. Så natten som var blev det att sova med skena och dagen är inte över så dags skenan kommer åka på! Man kan ju undra vad det är som händer inne i kroppen egentligen! 
Nej nu måste jag bege mig bort så jag inte låter hela dagen gå. Ha en kanon söndag för det ska jag ha. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0