Mina stjärnor!

Godmorgon världen! Sovit jätte gott i natt. Men huvudvärken myser ändå kvar i huvudet! Hoppas inte att det är någonting som är på gång att komma :( 
Igår hade jag en sjukt kul dag med mina bönor. Vi missbedömde det där med CAMchatt på nätet :) riktigt kul! 

Idag är det bara slapp som står på schemat! Kanske skall laga swiften men det får vi ännu se hur det blir med det.
Nu bjuder jag ut lite bilder på det!



Min finaste ögonsten!


Rasmus som visar hur högt upp man egentligen ska ha byxorna!! 


Stäääääfan


Idag har vi städardag!!



Kommentarer
Postat av: Monica

Då kanske man ska komma förbi , om det är städat😜

Svar: Kör hårt mamma, säg till innan bara :)
HannaLindgren

2014-02-05 @ 17:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0