Tattueringar & pannfläsk!

Återskapar gamla minnen med min säng i natt. Kom hem och Rasmus hade däckat på soffan. Det jobbigaste med det här är att han har min tempurkudde. Kommer känna mig mer död än levande i morgon känns det som! 
Okej sammanfatta dagen då. Va så trött när jag kom hem från jobbet så jag somnade på soffan. Vaknar av att Rasmus lägger en iskall hand på min rygg så ett roligt uppvak blev det minsann inte! Marion kom hit en stund och vi åkte ner på stan för att fixa det där med skal till min telefon. Två skal för 88 eller någonting.. Det känns ju fan som hittat i mina ögon! Ett genomskinligt och ett ljusrosa... Vad annars liksom :)
Sen var det mest slapp. En dusch och sen ut och träffa vänner. I kväll har det bara vart en massa skratt! Hanna har kört 740, även kallad rostis. Skit kul faktiskt. Man behöver inte så jävla mycket fart, sving eller kraft för att kasta upp dom. Men roligt var det som sagt!

Jag och Marion har haft världens skrattattacker och fulat oss på film och bild. Vad ska jag säga? En bild säger mer än tusen ord men den tjejen är en riktigt knäpp brud som jag älskar mest! 
Lite bild uppdatering nu då från kvällen som vart. Så nu blir det att sluta ögonlocken och inta natt! Puss på er! 









Sista bilden bjuder jag så jävla stenhårt på! Trodde jag skulle döö av skratt när jag såg hur riktigt söt jag är på bild. Men till er som säger något annat så till mitt försvar! Jag är inte så ful som ni tror, jag fastnar i alla fall på bild! ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0