Torsdag och arbete!

Godmorgon världen! Torsdag idag, då får vi se vad denna dagen har att erbjuda mig. Jobb mellan 15-20 står det på mitt schema i alla fall. Sen har jag absolut ingen aning om vad som händer! Det blir nog hemfärd ganska tidigt för min del när man vet att man börjar tidigt i morgon. Och i morgon är det alla hjärtans dag också, i år igen. Vi får väl se hur den dagen ska firas. Alla hjärtans dag är den dagen som man ansolut inte ska gå in på Facebook. Alla andra som inte har någon att skriva puttinutte till eller om skriver bara hur mycket dom hatar den dagen. Patetiskt! Nej nu skall jag ta och bestämma mig om det ska bli privata kläder eller inte. Ha en bra dag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0