Det rinner det över mig med!

Okej igår blev det alldeles för mycket i mitt huvud! Vet inte hur jag ska förklara det hela men det känns bra att vissa delar i mitt liv har försvunnit. Jag känner mig så jävla nöjd med allting ändå! Jag har en underbar bästa vän, jobb och lägenhet. Egentligen så finns det ingenting att klaga på för det finna dom som har det betydligt värre än vad jag har och det är jävligt tråkigt att se. 

Är det bara jag som blir berörd när jag kollar på nyheterna och ser när andra länder krigar och hur dessa människor mår och har det. Asså det skulle lika gärna kunna vara Sverige som var ett utsatt land. Det kunde lika gärna vara vi i Sverige som inte hade färskt vatten! :) Nog om detta nu, det var bara en snabb tanke som kom upp i huvudet! ;) 
Idag är det snö ute så om man skulle ta och piggna på sig lite och ta på sig varma kläder och se om man skall ta och bege sig ut ;) 

Disken är ett problem i morgon som jag hoppas att söta lilla Rasmus vill hjälpa mig med ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0