Tuttar och blåljus!

En ny dag men nya äventyr och förväntningar! Just nu har jag kommit in i n ny terapi. Det är dags för pussel! Igår fick jag för mig att dra igång ett pussel på 1500 bitar. Det första Rasmus säger är " du kommer aldrig klara det där!" Och då måste man verkligen bevisa att man faktiskt klarar det även fast jag höll på att ge upp flera gånger igår! 1500 bitar, först leta ut alla kanterna men insåg sen att jag måste ha missat typ hälften så det var ju bara att sortera om igen när jag kom hem. Nu sitter jag fast och har inte ens fått ihop ramen! Tror jag behöver en hemma kväll eller en månad kanske för att få ihop skiten!  Ibland behöver man nya ögon som tittar på det med. Men somsagt, nu har jag gett mig fan på att jag skall klara det! 

Igår var det träning som stod på schemat! 30 minuter zumba med Emma och sen 30 minuter styrketräning på det. De var riktig kul! Sen var det daga för att åka ut till farmor och farfar och äta middag med kusinerna. Trevligt och mysigt! 

La märke till hur man verkligen klär upp sig när man skall iväg med släkten och hur kläderna ser ut när man skall ut och träffa polare! 

Igårkväll så föll jag, Marion och Lisa för grupptrycket att bowla, det var något kopiöst  varmt där inne och jag som alltid blir varm ville inte blotta mig i bara linne när det fanns folk i min närvaro som jag inte uppskattar. Men eftersom jag hade träningsbyxor under jeansen så åkte jeansen av, sköööönt! 
Idag blir det en slappisdag för hela slanten! Uppe på jobbet med Marion och donar lite!  Nu är det daga för lunch! Ha en bra dag, för det ska vi ha! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0