Vi kickar igång det nya året!

Ett nytt år då! 
Min nyårsafton bestod av att umgås med Marion, Jonas, Jimmie och Lisa. Smällare avfyrades och mycket skratt med! Vid 12 slaget så befann vi oss nere på hamnen. Första gången för mig faktiskt under en nyår. Det var en upplevelse. Jätte mycket poliser och fulla ungdomar :). Jag och Marion gick in i klungan för att starta lite bråk men det gick inte så bra. Tror att det var lite för glada miner i år. Två bråk blev det tydligen bara :P. Sen var det faktiskt dags att åka hem för jag började klockan 7 dagen efter. Jag kan ju meddela att mitt uppvak inte va så speciellt roligt men när jag väl kom upp så är man rasande på Rasmus men får se Jonas, Marion och Lisa skina upp med sina leenden. Man kan ju inte annat än att bli glad då när dom bestämt sig för att väcka mig. Kroppen i sig är verkligen helt död! Ont i ryggen och höften så det ger en sån jävla värk ända ner i benet. Men nu när nyår är över så är det dags för att kicka igång träningen! Ska bli kul och skönt. Roligt att när jag väl ser resultat och samtidigt skönt att slippa all värk i kroppen! 
Nu skall jag sova så jag kommer upp i klok tid i morgon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0