15 år och mys på berget.

En mysig dag med mamma och pappa som blev kvällsmat på galgberget. Pastasallad och baguette stod på menyn. Sitter och pratar om allt mellan himmel och jord tills mamma säger att det är deras bröllopsdag idag. " här satt vi för 15 år sen" grattis mamma och pappa 😘
 
Efter en bit god mat så börjar jag gå på pappa om ljud i bilen. Han ville mäta på den gamla lådan och lite först och det grymmaste var ju att det var exakt samma mott i saxen som det va på dagge 😬. Har provkört mammas nya bil också. För mycket finesser säger kag bara. Pappa höll på med nåt så jag råkade köra mot rött och en brud kom springandes lite längre bak och det sjukaste är att man kan fickparkera utan att ens kolla i speglarna, vilken modernitet!! 

Nu funderar jag nog på om jag skulle åka hem och dammsuga för humöret känns bättre. ❤️

Hej sålänge från mig på stjärngatan! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0