En smärta som kan döda en.

Vad sägs om ett onlägg i månaden? Känns som om det börjar bli ganska vanligt nu.
Livet flyter på, det är redan Maj, känns så jävla underbart, sol och värme.
Nackdelen med det hela är väl att man inte riktigt vågrar ta fram sommarkläderna ännu. Men längtar verkligen tills den dagen man kastar på sig ett par kortbyxor och linne och känner hur det blåser varmt.
 
Dagens agenda.
just nu så sitter jag på körskolan och har precis städat klart. Klantarslet Hanna Lindgren kopplade in telefonen i högtalarna i teorirummet och jaa, nu är golven blöta och här sitter jag inne på kontoret och väntar på att golven ska torka så man kan tassa tillbaka och hämta telefonen. Vad skall man hitta på en sån här ledig dag? I morgon är det jobb fram till på onsdag. 
Sökte jobb på Gotlands hemtjänster förra veckan, vilket resulterade sig till jobb. Nu håller jag bara tummarna på att jag känner att jag vill jobba med det eller att jag kommer att trivas.
 
Nu vet ni att jag lever, för nu har golven torkat och jag ska bege mig till affären för att sedan åka hem och fixa lite hemma. Man får passa på när man redan är i städartagen! 
 
Ha en bra helg alla läsare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0