Sandstorm och kräftstjärtar.

Så, nu är Facebook nerstänkt för min del igen, riktigt skönt. Idag har jag vart på stranden med Marion och Marre, satan vad det blåste! Vi had tre brasse som vindskydd! 

Så jag och Marion låg med "pälskrage" på oss. 

  



Solen gick i moln så tillbaka till vall. Dock upplevde jag och Marion lite barndomsminnen på vägen hem genom att sola hela bilvägen hem. Marre tyckte att det var så himla tyst på vägen hem bara 😂😬. Sen så var det bara solen som gällde. Dock var det jäkligt mycket varmare, jag vill lova att det gav resultat! 





Nu blir det sängen för mig så jag orkar upp i morgon.  I morgon väntas körskolan, oljebyte och ljudtävling!

Puss och godnatt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0