Styrka och självförsvar?

Idag har det vart en lite bättre dag. Tog beslutet att inte sova hemma några dagar. Inte svarat eller hört av mig till någon annan än min ögonsten och så får det bli ett tag framöver. Nu behöver huvudet koppla av och jag behöver landa. Behöver lugn i min omgivning. Blev inte speciellt bättre när man fick ett besked om vad som håller på och snurrar. Det är nästan som att man bara vill ta båda bilarna och fly! Arbetsdagen har vart bra. Jätte roligt måste jag säga. Hemtjänst är inte allas som att gå på hus! Nu blir det sängen för i morgon väntas jobb och sen mys med mamma & pappa och har jag tur så kanske pappa vill hjälpa mig att dra lite kablar i bilen 😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0