Underbara sommardag!

Ligger nu hemma i sängen efter en lång dag hemma hos farmor och farfar. Vi höll på att tvätta väggarna på garaget med högtryckstvätt! 


Det blev jätte bra faktiskt, tills jag råkade få strålen på två av fingrarna! 😩





Jag rekommenderar inte någon att göra det för fyfan vad ont det gjorde. Tvättade rent nu innan jag gick och la mig, fyfan vad ont det gör! Hoppas att det kan läka fort nu. 
När jag var klar med tvättningen blev jag så trött så jag somnade i hammocken. Vaknade av att farfar sa att det var mat. Med andra ord en heldag hemma vid farmor och farfar. Inte dumt alla, det var super mysigt även om jag satt i arbete hela tiden eller sov 😉. 
Sen åkte jag hem till mamma och pappa. Jag och pappa drog kablar till baslådan. Det blev väldigt bra. Stilrent det gillar jag. Det sjuka är ju att lådan passar så jäkla perfekt. Behöver inte ha spännband eller nåt. Det sitter som ett smäääääck!! 

Nu ska Hanna panna sova, så jag säger godnatt från Bogegatan! Puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0