30 days in!

Hej du tråkiga söndag!
Är det bara jag som hatar söndagar? Speciellt när det är en jobbdag också!
I morse ringde klockan på 04:20 inte så speciellt roligt! Kort dag och sen hem till sängen igen. Det som är det tråkiga nu när man jobbar så mycket att det kommer bli skit tråkigt för er att läsa för det enda som kommer stå är att jag vaknade skit tidigt och sen har jag jobbat. Så jag tänkte att jag skall spexa till det för er. Eftersom jag utgår i 1000% ärlighet så tänkte jag göra en 30 days in * 2!
Så jag tycker alltså att vi kör igång med en gång!!
 
1. Vem skulle du vilja byta utseende med och varför?
 - Asså nu vet jag inte om detta handlar så överdrivet mycket med utseende eller inte. Jag skulle lätt vilja byta med Gwen Stefani, sjukt snygg och hennes stil och personlighet verkar ju bara vara top notsch! Det tråkiga är ju att man inte märker av henne någonting i dagens musik, eller visst gör hon men hon har verkligen gått ner sig tråkigt nog.
                                
 
 
 
 __________________________________________________________________________________________
 
 
Nu till det andra eftersom jag sa att jag skulle ge er två om dagen :)
 
10 sanningar om mig själv:
 
1. Jag har ett as dåligt morgon humör
2. Även om jag sover 10 timmar men blir väckt av en klocka så är jag dödstrött hela dagen. Men om jag skulle vara ledig och vakna efter sex timmar så skulle jag vara jätte pigg.
3. Jag har aldrig vart så hår fixerad som jag är nu, älskar långt hår och pilla och skruva på.
4. Även som jag jobbar som städare så har jag jätte kass ordning hemma.
5. Jag är en jätte dålig förlorare, spelar ingen roll vad jag möter för ålder eller vad för spel.
6. Jag tänker nästan dagligen att jag skall inaktivera min Facebook men har aldrig stake till att göra det. Så med andra ord, jaa jag är beroende av sociala medier, lika så som Instagram.
7. Hela mina dagar består nästan av 56% av dagdrömmar!
8. Jag snarkar, speciellt när jag är jätte trött så jag däckar, men eftersom jag har så svårt att kunna sova ut klokt så somnar jag alltid för jag är så sjukt trött så jag inte kan hålla ögonen öppna så med andra ord Hanna snarkar!
9. Jag har en sån sjuk prestationsångest på nästan allt jag gör. Jag vill att allt skall vara perfekt i viss mån och den mån det går.
10. Jag lider av tvångstankar. Vissa verkar inte tro att det är så jäkla jobbigt men vissa gånger vill jag bara klubba ner mig själv med närmaste dödliga ting! Det kan vara en sak jag tänker på som jag skall säga till någon men tycker själv att det inte är så viktigt så jag väljer att låta bli. Hela tiden så snurrar det i huvudet och jag vill bara säga den där totalt oväsentliga saken som jag gör att för att hålla i mot. Till slut går det inte och det är som att munnen talar för sig själv.. även fast hjärnan säger nej.
 
Så nu har jag delat med mig av 10 saningar av mig själv, hoppas ni inte blir allt för avskräckande.
Om ni har några andra ideér så får ni jätte gärna kommentera här under så skall vi styra upp det här.
I morgon så kommer det upp två stycken nya för er! :)
Nu skall jag för det första gå och stänga mitt fönster som jag av någon dum anledning har öppnat och sen skall jag vika tvätt.. så tråkigt och speciellt lakan för det påverkas ingenting i garderoben!
Självklart så blir det massa filmmys i kväll också! Fördelen nu när det är och vart jul och nyår. Då visar dom så himla mycket filmer på tvn.  Självklart så visas det alltid filmer på min berömda kärlek också!!
 
 
 
 
 
 
Ha en fortsatt mysig Söndag, tänd en massa ljus och njut!
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0