Anabola och amatörer

Onsdag, och 13 dagen, eller skriver man trettondagen kanske?
Idag har det inte hänt så mycket faktiskt! Jobb i morse sen åkte jag hem och sov vidare. Vaknade upp vid 11 i ren panik att jag och Marion hade försovit oss!! Jag tog upp telefonen i högsta hugget och tänkte ringa till Marion och gapa på henne att vi försovit oss men sen fick jag kolla en extra gång och insåg att jag faktiskt hade vart iväg och jobbat klart för dagen, eller nästan i alla fall. Jätte fin dag, solen tittade fram en stund idag så man fick faktiskt sätta på sig solglasögonen. Åkte vidare till gymmet med Marion i mitt öra men insåg hur jäkla tråkigt det var. Så efter en kvart kanske så kände jag att det här funkar inte idag! Drog bort till körskolan och drog av det och fruktansvärt skönt så va det så jäkla rent, blir nog annat till nästa helg tyvärr. Jag kände verkligen att jag va på gång efter körskolan så jag åkte tillbaka till gymmet och körde en timme till. Kände att jag behövde få ur mig lite agg. Men det tyckt aldrig gå över käns det som nu. Hem till dusche och sen hem till mamma och pappa. Skulle egentligen bara lämna tillbaka min julstjärna och sen lirka med tvättmaskinen. Jag fastnade totalt..Pappa hade köpt ett pussel så det gick ju inte att sluta. Men nu sitter jag hemma.. nerverna kokar och jag börjar bli aldeles för trött för det här.
Ingen aning om jag kommer åka på jobb i morgon heller.. Regionen bistår med så jäkla bra datasystem så man inte ens kommer in. Bra jobbat!
Då kör vi 30 days!
 
Vem smsar du med när du är nere?
 - Den enda som finns för mig när jag är nere, eller ja hon är den jag alltid pratar med om allting så om jag är nere eller glad det spelar faktiskt ingen roll för den jag pratar med är Marion, helt klart. En riktig solstråle och bäst på allt. Hade ju inte klarat en dag utan den underbara människan! Kärlek till dig min ögonsten!!
 
Vilken är den bästa tv- serien?
 - Okej den bästa serien helt jäkla klart är ju Sons of anarchy! Lätt utan tvekan!! Eftersom jag själv är liten part of the mc familj förstår ni. Nej men ändå skämt å sido. Jag gillar när det händer någonting och spännande som fan, man blir så sluken i karaktärerna. Sjukt bra serie, och såklart är den ännu bättre när det finns en snygging i serien också!
 
 
 
Nu skall jag faktiskt släcka ner datorn och hoppa över till sängen! Sov gott alla vänner och fiender!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0