Ett nytt år väntar bakom hörnet.

Hallå på er. Har precis städat undan mitt "kontor" så jag har någon chans att kunna skriva några rader.
Nu är det ännu ett nytt år vilket betyder nya utmaningar och möjlkigheter.
 
Vad gjorde ni på nyår? Jag var nere vid grannarna och massa vänner kom. Det va super kul mycket skratt och så men tyvärr lite bråk också men det får man ta med en nypa salt. Marion blev brutalt stämplad stackaren, kökslådor ramlade ur, städat folk helt klart! :P Vid 12 slaget så blev det såklart raketer. Andreas hade med sig lite gott och blandat, super fint och absolut en höjdpunkt! Efter ett tag så gick vi vidare till Simon och där blev det kaos! Jag och Jonken fick för oss att ha krig med grädde, problemet va ju bara att jag förlorade eftersom jag fick en bit kladdkaka i håret. Usch och fy.. det var inte alls roligt! Marion fick en grogg med smak och blandning av en disktrasa!
Jag har absolut haft en bra nyår så jag skall inte klaga. Fick skicka sms till chefen när jag kom hem och frågade om hon kunde ta min halvtimme.. det var ju dock inte problem men man lär väl få höra för det sen. Hanna kommer hem 6 på morgonen.
 
Just nu så vet jag inte alls vad jag mer ska kunna dela med mig till er,Tänkte att jag skulle smacka upp lite bilder från nyår så hörs vi i morgon igen!
 
















 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0