Svett och kärlek!

 
Hejsan hejsan, tjena hej hej!
Jag måste bara börja med att berätta min händelse i morse eller i natt kanske man skall säga.
Jag va så jävla varm i går när jag skulle gå och lägga mig så jag öppnade upp fönstret max! klockan va 01.
Jag tänkte tanken att jag måste stänga det men så långt kom jag inte så jag somnade med fönstret vidöppet.. när klockan ringde så va jag inte alls sugen på att gå upp i kylan. Det va -7 ute och inne i lägenheten så var det +7, hu de va bland det värsta jag har vart med om!!
 
En dag närmare ledigheten, förstår ni hur underbart det kommer bli!!
Har faktiskt sett till att jag är ledig också, så i morgon blir det körskolan. När jag fick julledigt från körskolan så tänkte jag för mig själv att nej men nu skall det inte bli som alla andra gånger. Jag skall städa tidigt så har jag min ledighet och behöver inte tänka på att jag måste ta det i sista vevan.. jo men tjena! Det skall vara klart till på torsdag och i morgon är det redan onsdag, yes Hanna är alltid ute i sista sekunden!!
Igår va jag på gymmet i 1,5 timme  och faktiskt så smällde jag in samma sak idag igen. Jag känner mig faktiskt väldigt nöjd med mig själv måste jag säga. Eftersom jag tröttnar så fort! Men nu kände jag när jag satte mig ner att tusan va ont de gjorde i ryggen nu! Är det detta som kallas för otränad?
 
Vet ni dagens 30 days in är lite problem med. Orden lyder såhär
I min väska...
Asså jag använder inte väska och när jag väl gör det så är det bara en fylleväska med sprit och groggvirke! Så tråkigt va faktiskt dagens agenda! Skall vi se om vi har en annan fråga kanske som vi kan nappa fram! :P
 
Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara?
 - Det här va en super bra fråga och jaha vad skall jag svara på denna? Asså jag har faktiskt inget bra svar, jag skulle vilja återuppleva min barndom, hur mysigt hade inte det vart egentligen!? Men någonting som jag faktiskt har funderat lite på det är att jag kommer aldrig få uppleva ett jämnare nummer än 2020 typ.. och då slog tanken mig att när vi gick över från år 1999 till 2000. Det var ju jätte stort och det blev ett helt nytt år och hela köret. Jag kommer ihåg att 2000 så var det så grymt mycket raketer för det var ju inte vilket år som helst.
Så faktiskt jag önskar att jag kunde få uppleva det igen men att jag va äldre. När jag firade in år 2000 så var jag bara 8 år.
 
Den andra frågan lyder..... bäm bääm bääääääääm!!
Vad är ditt senaste köp?
 - köp och köp.. asså jag kan inte komma på eller jo!! Jag va nyss och handlade mat men det räknas inte tycker jag. I förrgår så köpte jag två par nya fluffiga vantar! Underbart mysiga! Kärlek till folket!
 
Jag tänkte passa på att äta nu medan maten är varm, sist så fick jag äta kall mat! :P
 
Ha en super bra fortsättning på eran kväll!
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0