Torsdag och en riktig dubbel.

Torsdag och en dag kvar till en ledig helg!
Började 8 i morse på Pjäsen, Eftersom jag har tystnadsplikt så hoppar vi över det här nu. Slöt vid 13 och sen åkte jag direkt och fortsatte med byggstäd på andra jobbet. Ibland får man ställa upp för laget även om jag egentligen ville va ledig men just nu så käns det faktiskt bra! Ingen mördardag öven om jag totaldäckade på soffan. Kände att idag blir det inget gym, rätt öm i kroppen, eller vid skulderbladen rättare sagt och en dag ledigt kan man väl få?
 
Vad är dina rädslor?
 - Asså när man sitter såhär och skall komma på vad man är rädd för så blir det total blackout. För det är ju faktiskt skillnad för fobier och rädd, eller?
Men det är då är rädd för eller har fobier för är
* Spindlar
* Ormar
* Kryp
* Mörkret
* Olika sorters ljud
* Mäniskor som man inte kan kontrollera ( Om man skulle möta på någon som är skit aggresiv och man inte alls vet vad som är det nästa steget i den människans agerande)
* Jag är rädd över att bli gammal och att mina nära skall försvinna ifrån mig
* jag är rädd för att åldras, inte själva principen för att bli gammal och så men när jag blir gammal så vet jag ju att mina nära också blir det och ett år närmare att vi inte får träffas alls. Ja jag vet jag kanske verkar rätt depp i mina tankar i bland.
 
Den andra 30 days in är hur min vardagssminkning ser ut... Vill ni verkligen se det? 
 
 
Jag är inte den som egentligen brukar sminka mig till vardags. Dom få gångerna jag har smink till vardags då är det helgens smink som har fått följa med ända in till det sista eller så är jag bara extremt rastlös och uttråkad så jag sminkar mig eller är bara sugen på att göra mig fin.
 
Jag kan tycka att när man sminkar sig varje dag då har man ingenting att se fram i mot när man kanske vill göra sig lite extra fin. Visst det finns miljoner olika sminkningar man kan göra men jag är riktigt tappad när det gäller makeup så det blir på ett och samma vis hela tiden för min del.
 
 
Så här brukar det se ut när jag skall göra mig lite finare så det blir lite roligare när man inte går med det dagligen om jag får uttala mig. Sen handlar det nog mycket om att jag är bekväm och inte orkar göra mig i ordning eftersom jag alltid bara sätter upp morgonfrillan i en toffs!
 
Nog om detta för idag. Nu skall jag snart gå och tätta ur mitt löshår som åkte på en smäll med hårfärg igen, Tyckte inte att de va riktigt likadant. Problemet med att vara blond är att det finns miljoner nyanser! Jag har vita toppar och då kommer det bara se roligt ut när det inte går ihop för fem öre!
 
Sov gott mina Hannisar så hörs vi av i morgon med!!
 
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0