Vi kastar in en slang på det hela!

Hej hej hallåå!
Im back och jag tycker jag är värd en klapp på axeln att jag faktiskt tycker att det är skit roligt att göra sånna här utmaningar som 30 days in! :)
Jag har smygkollat lite på vad det är för några frågor som gäller idag och handen på hjärtat, roligare har vi vart med om och om inte anat roligare kommer det bli!
Dag 1 av en lång arbetsvecka. Trodde jag jag skulle få vara ledig på Torsdag men just nu så ser det inte allt för lovande ut! Men det återstår väl ännu att se. Säger chefen ingenting så nämner man ingenting, med andra ord man håller sig så långt bort från kontoret som möjligt.
 
 
Tycker att vi drar igång med den första
Hur skulle du vilja att din framtid ska se ut?
 - Alla vill väl ha en framtid i topp trim? Man kan ju sitta och drömma i en lång evighet om det här.
För det första så vill man väl ha ett stadigt förhållande och sjävklart barn. Man vill självklart ha ett drömhus och en feting inkomst. Speciellt jag som gillar att handla allt från skit till bra att ha saker och inreda. Lite tråkigt nu när jag har bytt ner min lägenhet.. det är lite svårt att få plats! Det kan ju vara bra att ha ett jobb, men det skönaste eller jag som är så jävla lat känner ju nu att vara hemmafru inte alls hade vart fel! Vad gör ens en hemmafru? Diska städa och laga mat? Får bli tillräckligt rik så jag kan anställa någon som kan göra allt det där åt mig. Men visst jag ska inte framstå som någon biddragsglidare, inte för att det är fel med att gå på bidrag, dom finns till för att folk inte ska gå under jorden. Men sen finns det absolut dom som utnyttjar det jäkligt hårt som inte förtjänar det ens.
Men vad skall man säga? En ljus framtid med familj och bra inkomst, friska barn måste jag faktiskt få punkta in också. Det är inte fel med att ha något funktionshinder, Barn eller kanske rättare sagt individer med en funktionsnedsättning brukar faktiskt vara smartare än individer som inte har någon nedsättning. Jag har ju ingen statistik på sånt här, men det har jag hört på ryktets vägar. Jag som själv har en "funktionsnedsättning" som det så vackert heter i skolan... Jag vet hur tufft jag har haft det i skolan och jag skulle inte vilja önska mina barn samma motgångar och hinder. Självklart så kan inte allt gå som på en dans, som att man redan kan alling men inte fullt så mycket motgångar, det är bara ens värsta fiender värda, visst? ;)
 
Min andra 30 days in är...
 
 
 
En bild på mig och min bästa vän! :)
 
kanske slänger in nåt mer senare, men lovar inte allt för mycket!
Nu skall jag äta mat, hoppas det inte blivit för kallt nu bara och sen iväg till gymmet!
Ha en toppen måndag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0